Termeni si conditii
Site-ul www.bellaclara.ro este administrat de societatea TEINET AGENCY SRL, denumita in continuare BellaClara. Accesarea, utilizarea, comenzile si achizitiile de pe site-ul www.bellaclara.ro presupune acordul dvs. tacit cu termenii si conditiile prezentate in continuare.
BellaClara isi rezerva dreptul de a actualiza continutul site-ului, forma, asezarea, preturile si produsele fara o notificare prealabila a clientilor/vizitatorilor. Prezentii termeni si conditii pot fi de asemenea modificati fara o notificare prealabila in acest sens, intrand in vigoare din momentul publicarii lor pe site. Clientii si vizitatorii au obligatia de a verifica periodic informatiile prezentate in clauzele acestor termeni si conditii.
Tarifele şi livrarea
Preţurile afişate pe site includ TVA.
Preţurile nu includ cheltuielile de livrare. Costul de livrare este de 15 lei pentru comenzile mai mici de 300 lei.
În cazul în care valoarea unei comenzi este egală sau depăşeşte 300 lei, livrarea este gratuită.
Politica noastră presupune respectarea unui termen de livrare de 72 de ore de la plasarea comenzii. Exceptie pot face livrarile cand situatiile meteo extreme impiedica respectarea acestui termen.
Nu putem garanta îndeplinirea tuturor comenzilor conform informaţiilor de pe site. Garantam că ne străduim. Se poate întâmpla ca unele produse să nu fie disponibile, chiar dacă, pe site apar în stoc sau cu stoc limitat. Termenele de livrare menţionate nu depind numai de noi ci şi de furnizorii şi de curierii noştri.
Fiecare informaţie de la tine ne poate îmbunătăţi activitatea. Cu fiecare problemă rezolvată, serviciile noastre vor deveni mai bune.
Metode de plata
Plata se face prin RAMBURS, la primirea coletului de la curier.
Datele tale
Datele stocate despre tine sunt sigure. În primul rând pentru că noi considerăm asta o dovada de respect. Apoi, pentru că avem legi:
Conform cerinţelor Legii nr. 677/2001 pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date, modificată şi completată şi ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal şi protecţia vieţii private în sectorul comunicaţiilor, prin bellaclara.ro, are obligaţia de a administra în condiţii de siguranţă şi numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizaţi despre dumneavoastră, un membru al familiei dumneavoastră ori o altă persoană.
Conform Legii nr. 677/2001, beneficiaţi de dreptul de acces, de intervenţie asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale şi dreptul de a vă adresa justiţiei. Totodată, aveţi dreptul să vă opuneţi prelucrării datelor personale care vă privesc şi să solicitaţi ştergerea datelor. Pentru exercitarea acestor drepturi, vă puteţi adresa cu o cerere scrisă, datată şi semnată la adresa de mai sus, in atentia departamentului de Customer Service bellaclara.ro, sau la adresa de mail contact@bellaclara.ro. De asemenea, vă este recunoscut dreptul de a vă adresa justiţiei.
Dacă unele din datele despre dumneavoastră sunt incorecte, vă rugăm să ne informaţi cât mai curând posibil.
Returnarea produselor
Daca nu vi se potriveste marimea, orice produs se schimba GRATUIT, pentru primul schimb per comanda chiar a 2-a zi, daca valoarea comenzii depaseste 100 lei fara transport.
Nu vom suporta taxele de transport in cazul in care doriti sa schimbati produsul cu alt model pe motiv ca v-ati razgandit in privinta modelului ales sau doriti returnarea produsului si restituirea banilor.
Produsul trebuie sa fie in starea sa initiala, sa nu fie purtat sau deteriorat in nici un fel.
Potivit legislatiei in vigoare, consumatorul are dreptul sa notifice în scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului sau, în cazul prestarilor de servicii, de la încheierea contractului conform art. 7(1) din Ordonanta de Guvern (OG) nr 130 / 2000 privind privind protectia consumatorilor la incheierea si executarea contractelor la distanta.
Asadar, consumatorul are dreptul de returna produsul achizitionat, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea acestuia. In acest caz, cheltuielile directe de returnare a produselor vor cadea, conform legii, in sarcina Clientului.
Atragem atentia ca, în cazul în care produsele a caror returnare se solicita prezinta ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzura, zgârieturi, accesorii lipsa, ne rezervam dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o suma din valoarea produsului, suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse.
In cazul rambursarii contravalorii produsului, aceasta se va face doar in cont bancar* in cel mult 10 de zile lucratoare de la primirea coletului.
*Curierii nu transporta bani intre comercianti si persoane fizice. Curierii transporta banii de la clientii persoane fizice la banca. Site-ul nu lucreaza cu bani cash, banii de la clienti se ramburseaza de catre curieri in cont.
In caz de retur total (cu cerere de rambursare bani in cont) si nu de schimb produs, conform legilor in vigoare, celtuielile de transport ale produselor returnate sunt suportate de catre client.
In cazul unui retur, clientul va trebui sa plateasca curierul din banii proprii si sa trimita coletul cu ramburs in valoare de 0 lei. Coletele returnate care vor ajunge la destinatie cu ramburs mai mare decat 0 lei vor fi refuzate, deoarece nu ne asumam cheltuielile de transport.
Adresa la care se vor expedia coletele pentru care se face retur este Bdul Unirii 4e, Targoviste, Dambovita.
Procedura pentru returnarea produselor este urmatoarea:
Sunati la numarul de telefon 0740.077.643 pentru a primi suportul unui operator BellaClara pentru inregistrarea solicitarii de retur.
Completati formularul de retur afisat pe site, la rubrica Formular de Retur.
Trimiteti produsele pe care doriti sa le returnati la adresa Bdul Unirii 4e, Targoviste, Dambovita. Este necesar sa alegeti o firma de curierat care sa faca livrarea la adresa mentionata.
Expediati coletul cu ramburs in valoare de 0 lei. Costul transportului va fi suportat de catre d-voastra.
Veti primi contravaloarea produselor in cont-ul mentioant in formarul de retur in termen de 10 zile lucratoare din momentul in care produsul va fi receptionat de catre noi.
ATENTIE!
Ne rezervam dreptul de a refuza coletele a caror contravaloare este mai mare decat 0 lei!
Ne rezervam dreptul de a refuza coletele pentru care nu a fost facuta o solicitare in prealabil, prin contactarea departamentului de call-center sau completarea formularului de retur.
Produsele nu se returneaza prin intermediul Postei Romane.
Ne rezervam dreptul de a nu ridica coletele expediate prin intermediul Postei Romane.
Contravaloarea serviciilor suplimentare incluzand, dar nelimitandu-se la transportul produselor, achitata de catre client, nu se ramburseaza.
Produsele NU se pot returna personal. Retunarea produselor se va face doar prin intermediul firmei de curierat.
In baza DIRECTIVEI 2011/83/UE A PARLAMENTULUI EUROPEAN ȘI A CONSILIULUI din 25 octombrie 2011 privind drepturile consumatorilor, de modificare a Directivei 93/13/CEE a Consiliului și a Directivei 1999/44/CE a Parlamentului European și a Consiliului și de abrogare a Directivei 85/577/CEE a Consiliului și a Directivei 97/7/CE a Parlamentului European și a Consiliului, Articolul 14, alineatul 1, clientul, in caz de retur, va trebui sa returneze produsele printr-o firma de curierat, suportand costurile de transport, in termen de 15 zile.
In toate cazurile, cheltuielile de returnare/re-expediere vor fi suportate de catre client, exceptie facand situatiile in care: coletele prezinta deteriorari severe sau produsele au fost livrate / facturate gresit precum si in situatia in care produsele prezinta defecte de fabricatie, situatie in care SC Teinet Agency SRL va suporta contravaloarea transportului.
Produsele nu se rezerva in avans. Comenzile sunt procesate imediat ce sunt inregistratate in sistem.